Ik ga op vakanatie en wil mijn auto in een garage laten staan. Kost dit mij geld (lees: verzekering/belasting/garage kosten)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor schorsen zie:
http://www.rdw.nl/nl/particulier/auto/schorsen/Pages/default.aspx

Antwoorden (2)

Alles loopt door.Tenzij je jouw auto schorst.Dan betaal je geen wegenbelasting,maar schorsen kost ook geld.En dat heeft dan voor een aantal weken vakantie geen zin.Verzekering kan je niet zomaar opzeggen, en stel dat er brand o.i.d. uitbreekt, is het wel handig dat de auto gewoon nog verzekerd is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ligt er aan hoe lang je op vakantie ga maar als je 2 weken weg ga gaan die kosten gewoon door. Tenzij je bijv een jaar weg ben dan kan je je auto laten schorsen bij de verzekering en belasting. Dan kost je dat geen geld. Garage kosten zijn er wel als je hem ergens parkeer.