Wat is snel? Snel is een relatief begrip.

Maar het zijn zeker niet de snelste auto's. Ik zou ze als "gemiddeld" beschrijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een c180 heeft (uit 2003) heeft 143 pk, van 0-100 in 9,7 seconde en een top van 220 km/u.
Een c 200 wijkt hier nauwelijks van af (nagenoeg zelfde prestaties).

Dit haalde mijn Oude auto uit 1991 ook. Dus een echte snelle auto is het niet. Dus de categorie gemiddeld lijkt me hier op zijn plaats. Van 0 tot 100 in minder dan 10 seconde is wel een nette prestatie maar niet uitzonderlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reed eerst een auto met 140 pk
Maar nu rijd ik een Audi A3 diesel met 90 pk eigenlijk merk ik hierin weinig verschil komt natuurlijk ook door de vluggere koppel (diesel).
Maar mijn volgende moet ook wel rond de 200 pk uitkomen.