De autostoelen van mijn peugeot C1 voelen heel klam aan wat is dit?

De stoelen in de auto voelen heel klam aan als je erop zit en je ruikt de vocht in de auto, de ruiten zijn heel snel beslagen.
Wat kan dit zijn?
De stoelen zijn nooit nat geweest, volgens mij heb ik ook geen lekkage met regen want dat zal je toch moeten zien.
Ik heb er ook nooit met zeer natte kleding in gezeten want mocht ik in de regen lopen heb ik altijd een paraplu op.

Toegevoegd na 1 uur:
Het moet idd. Peugeot 107 zijn en hij is van 2007

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
leg een vochtvreter in je auto, bij oa karwei verkopen ze er, die je in de caravan kunt leggen, functioneren ook prima in de auto.

Antwoorden (1)

De auto zal nog niet heel oud zijn. Er zal dan toch ergens vocht binnen komen en daarom zou ik even naar de garage gaan. Omdat de auto nog jong is valt dit mogelijk onder de garantie.
Anders zou dit onder de wet degelijk product vallen, waardoor je toch aanspraak maakt voor garantie.
Anders is een vochtvreter ook nog wel een optie.

ps. het gaat om een Peugeot 107 of een Citroën C1 (C staat namelijk voor Citroën.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou niet aan een vochtvreter beginnen. Als deze gaat lekken/omkiept, zullen de werkzame deeltjes voor altijd vocht blijven aantrekken. Je hebt dan constant vochtige vloermatten/vloer. Die kun je drogen, maar dan begint het opnieuw. Ik spreek helaas uit ervaring.