Wat bedoelt men met: "De auto-theorie is een jaar geldig"? Tot 31.12.12. of echt een jaar?

Stel ik haal me auto-theorie in juli, en ik wil in december afrijden; maar ik zak. Kan ik het dan overdoen t/m juli 2013, zonder dat ik mijn theorie moet overdoen? Of is deze niet meer geldig na de laatste dag van december? Want de boeken kunnen dan toch veranderen?

Dankjewel!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

een theoriecertificaat is anderhalf jaar geldig
www.cbr.nl/Vademecum/index.asp?pageid=128

Toegevoegd na 16 minuten:
Als je nog rijlessen volgt en er veranderen regels, dan moet je instructeur die aan jou melden, als je je rijbewijs hebt veranderen er ook regels, je moet je er dan ook zelf in verdiepen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals crea al prima aangeeft is een theorie certificaat 1,5 jaar geldig. Daarmee wordt 18 maanden bedoeld.

Dus als jij vandaag (31-1-2012) je certificaat haalt, dan is deze geldig tot 31-7-2013.

Alvast succes met je rijlessen !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En die minnetjes zijn omdat....????