Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik gebruikerservaringen van autogarages?

Ik zoek een goede niet al te dure garage voor mijn auto.
Omdat ik geen verstand heb van auto's, en het gevoel heb de vorige keer te zijn opgelicht, zoek ik nu een website met gebruikerservaringen voor garages.

Google geeft wel wat resultaten, maar eigenlijk alleen klagende klanten. Iemand goede tips?

Toegevoegd na 9 minuten:
Of misschien weet iemand een goede garage in de regio Leiden?
Met kwikfit heb ik echter geen goede ervaringen, en ga ik nooit meer heen. Waarschijnlijk verschilt kwikfit per lokatie.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
848
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kwikfit is hier ook erg slecht hoor; je betaalt veel en ze doen een beetje. Ook dingen die je niet vraagt doen ze (natuurlijk voor een veel te hoog bedrag)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat voor garage ben je naar op zoek? Een merkdealer? Een garage voor je APK?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hoi,
Moeilijke vraag, je hebt het gevoel vorige keer opgelicht te zijn, maar weet je niet zeker omdat je geen verstand hebt van auto's...
Ik zou zelf naar de merkdealer gaan, ivm met garantie e.d, en dat is ook belangrijk bij evt verkoop dat je boekjes netjes zijn ingevuld.
Kwik-fit raad ik je zeker af, dan heb je altijd nieuwe banden,uitlaat e.d nodig omdat ze die zelf leveren

www.mijngarage.nl is wel een nuttige site, maar zonder ervaringen

Kaart het anders eens aan op een verjaardag o.i.d dan krijg je opzeker een antwoord

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Op de site van Autoweek staan erg veel reviews van dealers. Grote kans dat je dealer daar tussen staat!

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet waar je precies goede tips kan vinden, maar ik kan je wel zelf een tip geven.

Mijn vriend heeft onder andere gewerkt bij de Kwikfit, maar ook bij vele andere garages. Hij heeft veel verstand van auto's, maar ook van de kwaliteit van deze garages, en zou zelf de Kwikfit bij jou aanraden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op i-local. daar staan er genoeg .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
andere tip is de volgende... Ga naar je dichtsbijzijnde garage en ga daar even staan, komt er een klant uit die garage, spreek hem dan even aan en vraag of hij tevreden is? Zo kun je het ook doen... En ga dan verder nog eentje bezoeken... En voel dan welke je het meest aanstaat...
Je kunt toch nooit van te voren zien welke schade dat je zult krijgen aan je auto... Dus is toch een gok...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar een garage, die geen autodealer is, maar zich wel toelegt op een bepaald merk. Ga eens langs en kijk of het netjes en opgeruimd is. Ik heb zelf een repeparatiebedrijf, fat zich toelegt op Peaugeaut, Citroen en Renault en ik hoef eigenlijk nooit te wachten op onderdelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.autoweek.nl/myreviewdealerindex.php

Hier staat er zeker één bij. Het ligt er natuurlijk ook aan wat je wilt uitgeven. Een dealer is het meest betrouwbaar maar vaak ook wel wat duurder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding