welke occacion met minimaal zes zitplaatsen past bij ons?

Het was even schrikken, maar nu is het tijd om de practische zaken te gaan regelen. We krijgen een drieling, dus over een maand of zes hebben wij een auto nodig voor 2 volwassenen en vier kleine kinderen. Nu hebben we maximaal 5000 euro te besteden (liefst iets minder) en zoeken we naar DE auto die het goedkoopste is in zijn soort qua maandelijkse kosten als wegenbelasting en verbruik. We hoeven er echt niet tien jaar mee uit de voeten te kunnen, maar een jaar of drie zou al heel fijn zijn.

Iemand enig idee? Bedankt alvast.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk eens op websites zoals AutoScout of Marktplaats voor de volgende auto's:
Honda FR-V
Fiat Multipla
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Multipla is volgens mij niet handig, want er moeten 4 autostoeltjes in kunnen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Koop maar een Dacia MCV ruimte voor 7 personen.
Goedkoop en goed. Wat er niet opzit, gaat niet kapot!

Antwoorden (2)

Een goede tweedehans Opel Zafira koop je voor minder dan 5000 euro
die heeft in prizipe 7 stoelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
citroen C8, citroen C4 grand picasso, citroen evasion