Wat kost het inbouwen van mistlichten op een Suzuki Baleno uit 2000?

In de bumper kunnen er mistlampen worden geplaatst, deze zitten er echter niet standaard in. Wat zou het ongeveer kosten om deze door een garage (dus geen dealer) te laten plaatsen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat het kost weet ik niet maar een idee is natuurlijk de auto sloop ! Denk dan niet aan die smerige oude sloperijen . Maar meer waar een een plek waar bruikbare onderdelen worden verwijderd om te her gebruiken . Informeer je zelf op internet of ga langs zo'n bedrijf . Zeker gezien het bouw jaar vj auto geef ik je een goedkope kans . Succes

Antwoorden (2)

Verstandig is het rond kijken op de sloop. Dit is het goedkoopst, ook omdat mistlampen niet heel vaak gebruikt worden, en vermoedelijk dus weinig geleden hebben.
Mocht je voorkeur uitgaan naar een nieuwe kun je dit via verschillende sites bestellen. Dit kun je het beste via het kenteken. Zie bijvoorbeeld onderstaande site.
Dit zijn enkel de product kosten je zult ze dan nog zelf in moeten bouwen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer de bedrading er ligt en je de lampen van de sloop haalt kun je het zelf.

Wanneer je alles moet laten aanleggen kun je beter een Baleno met mistlampen kopen... reken op een paar honderd euro.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wanneer je mistlampen monteert moeten ze het ook doen voor de APK en de glaasjes mogen niet stuk zijn. En de mistlampen gaan nogal eens stuk daar ze vaak laag zitten en veel steentjes vangen.