Hoe lang duurt het voordat je een boete op de post krijgt, waarbij je geflitst bent via een flitspaal?

Ik ben zaterdag vlak bij Den Haag centraal onder die brug ergens, ik reed iets van 60/65 waar je eigenlijk 50 mocht rijden. Alleen dat had ik niet door en ineens zie ik een dubbel FLASH vanuit m'n binnenspiegel. Op hoe duur kan mijn boete nu oplopen? Heeft iemand enig idee :-( ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
81.4K

Antwoorden (5)

Als je een boete hebt dan komt hij tussen 2-6 weken, meestal is het zo dat hij in de laatste 2 weken binnenkomt;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Boetes kunnen rond de 90 euro en 190 zitten (je bent ongeveer 10 KM te hard gereden). Je kan de post ontvangen tussen 3 a 4 weken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tot 6 weken .
Hoe duur:
88 euro (bij 64 km/h: binnen bebouwde kom, geen wegwerkzaamheden max toegestaan 50)

Bijkomend 6 euro administratie kosten.

Berekend mbv gegevens uit de bron
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lastig te zeggen hoe hard u echt reed. Er zit namelijk een afwijking in de teller ten gunste van u. Als de teller 60 aangeeft kan het zijn dat u in werkelijkheid 56 reed bijvoorbeeld. Ook gaat er nog een correctie vanaf van 3 km.
Maar je moet denken aan een 65 euro boete plus 6 euro administratiekosten. In de bron vindt je een tabel, waarin de boete bedragen staan zo ook met welke snelheid.

Normaal duurt het 3 á 4 weken voordat u een acceptgiro binnen krijgt (retour afzender sturen heeft geen zin, helaas)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier kan je het exact zelf berekenen :