Hoe vervang je ruitenwissers? moet ik daarvoor naar de garage gaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
3.6K

Antwoorden (5)

Dat hoeft niet persé, de meeste ruitenwissers zijn heel eenvoudig te verwisselen. Even goed kijken naar het mechanisme, hoe het werkt. Maar als je twijfelt kun je ervoor naar de garage en dan kijk je gewoon even mee, of je vraagt of ze het willen voordoen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je prima zelf:

Hieronder een website, waar het stap voor stap beschreven wordt:

http://www.ruitenwissershop.nl/default.asp?action=ShowTranslatedPage&ID=301&title4google=Actueel+-+Zelf+u+ruitenwisser+vervangen+!&title=Zelf+u+ruitenwisser+vervangen+!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je de gehele ruitenwisser vervangen of alleen de wissers? Die kun je nl ook bij de Action halen en zelf op je ruitenwisser schuiven. Scheelt iig in de kosten.. :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik compenseer de ongemotiveerde min even, want ik vind het best een goede suggestie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt Bas :-) ,ik heb het pas ook zelf zo gedaan en dat kostte me maar €5,95...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo is dat, tel uit je winst als je wisserhouders zelf nog goed zijn. :-) Mooie opvallende avatar foto trouwens! (fotografeer zelf)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thx, heb al veel complimenten gekregen over de foto.. Heb 'm zelf gemaakt :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het een zelfportret dan?
Gewoon uit nieuwsgierigheid... ;-)
Ik zou het zelf doen want dat scheelt aardig in de kosten. De garage rekent een uur tarief en dan willen ze ook graag dat je de ruitenwissers bij hen koopt:-)

De ruitenwissers kun je zelf kopen bij bijvoorbeeld halfords, autospeciaalzaak of tankstation. Er zit een beschrijving bij en is vrij eenvoudig te verwijderen en erop te zetten. Lukt het je echt niet of vindt je het moeilijk check bij je vrienden of familie of iemand je kan helpen.

Vindt je het niet erg om geld uit te geven ga dan lekker naar een garage:-)

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon naar een goede autoshop gaan (dus geen Hallfords) en vragen om een ruitenwisserset voor jouw auto.Als ze een beetje meewillend zijn gaan ze zelf kijken welke erop zitten en zijn zetten ze die er voor jou GRATIS op.(eigen ervaring).