Ik zoek een auto gsm houder welke je aan het dashboard (onder) schroeft?

Waar kan ik die vinden. Hij moet dus een stang hebben zodat hij uiteindelijk rechts naast de radio uitkomt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (3)

Ha, die Gdanonym;

Daar is zoveel keuze in, het is nauwelijks voor te stellen dat er voor jou nix tussen zit. Google anders een op "gsm auto houder".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar zijn zogenaamde 'dashmouths' voor te krijgen, deze zijn zonder stang.

Voor elke auto is er wel 1 te verkrijgen. Mocht je een oudere auto bezitten is er een universele te verkrijgen.

Toegevoegd na 5 minuten:
dashmounts
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem er even wat tijd voor en ga rustig naar Halfords, deze winkel is gericht op auto accessoires, auto audio, gsm, en fietsen.

In deze winkel zal u zeker slagen voor de gsm houder die u zoekt, denkt dat ze er in deze genoeg hebben hangen.

Halfords winkels zit in de meeste gemeentes,
kijk anders een via de link waar ze zijn gevestigd

Succes..

Mvg, Nick