wat moet je zeker weten voor theorie examen auto?

Ik moet bijna theorie examen doen voor de auto. Iemand nog tips van wat je echt moet weten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
28.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inkoppertje: de verkeersregels!

Antwoorden (5)

De verkeersregels en verkeersborden. Als het goed is leer je die niet alleen voor je theorie-examen, maar omdat je daadwerkelijk de weg op wilt en geen ongelukken wil veroorzaken. Tenminste, dat hoop ik als ik je ooit tegenkom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg dat je niet de vragen uit je hoofd leert, maar snapt waarom het zo is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier staan de vraaggroepen die je moet weten:

http://examencentrum.nl/opfriscursus/

Hier kun je een soort examen op internet oefenen:

http://www.autorij-instructie.nl/?cat=22

En hier staat nog wat uitgebreidere info over de vraagstelling:

http://www.autoexamens.nl/main.php?cid=27

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom de min, ik geef links met oplossingen over de vraag. Uitleg aub?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt voor de tip!
Ik heb goed geleerd, ben alleen niet zo een ster in gevaar herkenning. Hoop dat ik slaag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop het ook voor je! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hmmm, die van de autory instuctie kende ik nog niet, die is wel ok
Ik heb hier nog een naslag site voor je...
Overigens, denk er goed om, dat als je probeert 'de kantjes er af te lopen' met je theorie, je vaak langer doet over de praktijk -en dus meer geld kwijt bent-. De meeste examinatoren zullen je ook niet laten slagen als je je theorie niet beheerst en ze zien dat aan je rijgedrag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Ik heb morgan examen. Ik heb goed geleerd hoor. Mijn vraag was meer welke onderdelen erg belangrijk zijn. Heb 3 jaar geleden mijn theorie gehaald alleen is inmiddels verlopen. Ben toen ook 2x gezakt met af rijden. Toen heb ik het gelaten maar nu met een kleintje is het toch wel handig om je rijbewijs te hebben!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Succes morgen met je theorie!!
Twee keer gezakt voor je rijexamen? Wel eens gedacht over faalangst? Kijk hier eens : http://www.rijschooldenk.nl/rijles_methode-rijangst.html
Is een rijschool in Amsterdam met een slagingspercentage van 100%
De gehele verkeerswetgeving die betrekking heeft op het voertuig (auto / B) waarvoor je examen doet.