Weet iemand wat dit voor een auto is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een chevrolet.

Het beste antwoord

Lijkt inderdaad erg op de Chevrolet 3100 panel truck. Op de foto de versie van 1949, die lijkt er veel op (behalve de chromen strepen op het spatbord en de zonneklep, dat kan de uitvoering zijn geweest).

Toegevoegd na 3 minuten:
Foto`s rondom, zie http://www.secondchancegarage.com/public/photogallery4/1949-chevrolet-3100-panel-truck-dsf.cfm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik dacht een Chevrolet Sedan Delivery. Onderstaande auto is een auto uit 1953, dus een iets ander model, maar wel het zelfde type.

Het jaartal van de door jou afgebeelde auto moet ik je verschuldigd blijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie nu pas dat je de vraag 2 keer hebt gesteld, hier nogmaals mijn antwoord:

Een chevy 3100 panel van, begin jaren '50.
12 jaar geleden
gvrox
12 jaar geleden
Dank je etab! Inderdaad een vreemde min, ook al bij het antwoord van rik23 hieronder, die ook een foto heeft die sterk lijkt op de auto van de vraagsteller. En de foto van het eerste antwoord lijkt er nog het minst op, en die heeft geen min... vreeeeeemd....