Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

betreft peugeot 206 1.4 gentry. wat kost het vernieuwen van het lampje in het dashbord van de km.teller/dagteller?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je een goede Peugeotgarage hebt (waar je zelf regelmatig komt), doen ze het gratis voor je (misschien dat je het lampje moet betalen). Bij mij hebben ze het gratis gedaan (ik rij ook 206), service van de zaak (meerdere lampjes in één keer). Ga je naar een niet- Peugeotgarage zullen ze ongetwijfeld arbeidsloon en onderdelen in rekening brengen, zal je al gauw 30 a 40 euro kosten, schat ik in (arbeidsloon!).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ga nu ook naar een peugeot garage. (daar werkt een kennis van mij!

Andere antwoorden (3)

Denk zo rond de 30 euro
Moet instrumenten paneel losmaken
En lampje vervangen. Lampje zelf kost denk ik maar 4 euro
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou pakembeet 1 euro. Haal het lampje eruit en lees wat er op de coil staat. Voorts ga naar Halfords en vraag om een vervangend lampje. Sterkte!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef ik per ongeluk een Plus (mazzelaar), terwijl ik wilde zeggen: lang niet iedereen kan zelf het dashboard los halen en een lampje vervangen.
Bij een garage toch rond de 40-50 euro. Paar euro lampjes en een half uur geknutsel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding