Wat voor auto is deze paars-rode auto op de afbeelding?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
Ritsuka
12 jaar geleden
Een rood-paarsige
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kekke bak!
ItisILeClerc
12 jaar geleden
eigenlijk, het enige wat je kunt doen met zo'n auto is bankovervallen plegen in het Chicago van de twintiger jaren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of ermee rijden.

Het beste antwoord

Een Holden Efijy Concept Car. Die kan je dus niet kopen tenzij je de maker met een aanzienlijk geldbedrag weet te overtuigen (wellicht miljoenen).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een Holden Efijy.
In 2005 deed het Australische Holden de wereld versteld staan met de werkelijk adembenemende Efijy concept car. Iedereen was gelijk verliefd op dit eerbetoon aan de Holden FJ en er waren dan ook een heleboel mensen die GM/Holden smeekten om het model in productie te nemen, maar dat zou niet gebeuren. Ook het enige gebouwde exemplaar (wat momenteel in Amerika is) wilden ze niet verkopen.
Amadea