Hoeveel mag een VW T3 uit 04-86, benzine, 5 versnell., 44 Kw, 95.000 km op de teller kosten en wat zijn extra aandachtspunten bij koop van VW T3?

Personenbus, netjes onderhouden, een schuifdeur.

Toegevoegd na 2 minuten:
Is 95.000 km op de teller trouwens veel voor een benzinemotor? Wat kunnen de addertjes onder het gras zijn bij aanschaf dergelijke wagen? Typische VW-euvels?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Kan je alleen de aandachtspunten geven:

Plaatwerk rechts achter het wiel.

Plaatwerk onder schuifdeur.

Plaatwerk rond tankdop.

Tank (roestvorming).

VW motoren zijn behoorlijk beproefde motoren, 95.000km is niets apart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is roestvorming rondom de tankdop. De rest heb ik nog niet kunnen controleren. Maar over het aantal kilometers: Vindt je het veel of kan er nog eenzelfde aantal kilometers bij?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoelang de motor nog mee kan is geen zinnig antwoord op te geven, dat is afhankelijk van de rijstijl van de vorige bestuurder(s) en jou rijstijl, ook het onderhoud speelt een rol daarin.