waarom zou ik een bandenstandaard kopen?

Veel mensen kopen een bandenstandaard om hun autobanden op te slaan. Wat kan er verkeerd gaan als ik ze gewoon opstapel (zonder velg)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Niks. Je stoot er hooguit eens tegenaan en dan valt de stapel om, maar over het algemeen blijven ze keurig liggen waar ze liggen. Die van ons liggen al 7 maanden doodstil op hun stapeltje in de garage en ik hoor geen klachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dezelfde reden als waarom je een kast koop om spullen in te legen: het staat netter.