Mijn vader zegt dat er bij Top Gear de hoge snelheden worden getest door de beste coureurs van de wereld. Is dat ook zo?

Ik zeg dat de top gear mensen de auto zelf besturen.

maar wie heeft er gelijk mijn vader of ik?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Niemand heeft gelijk.
Het wordt getest door de coureur die altijd in een wit pak loopt.
De presentators, de mensen die jij bedoelt.
Zij doen alleen de grappige testjes.
http://www.youtube.com/watch?v=DtTnfFH2Hjc
http://www.youtube.com/watch?v=WhwoUxeTWsA

Hier valt te zien dat de man in witte kleding in de auto rijd.
en de presentators testen de auto's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt

Andere antwoorden (2)

Jullie hebben allebei ongelijk. Bij top gear worden de hoge snelheden getest door ''the stig'', de vaste topcoureur van top gear
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet altijd. Die ene overjarige nozem heeft persoonlijk de topsnelheid van de Bugatti Veyron getest. En alledrie testen ze wel eens een snelle auto op een circuit.