Wat is dit voor kenteken?

Gister had ik ergens in Den Haag me auto geparkeerd, waarna ik opeens een Jaguar XF naast me opmerkte. Uiteraard ging ik even een kijkje van dichtbij nemen en toen zag ik opeens een kenteken die ik nog nooit eerder had gezien. Het was een kenteken afkomstig uit Nederland en was: CDJ-327
Had ook nog even op rdw.nl gekeken en daar werd aangegeven dat ik een geldig kenteken moest opgeven.
Weten jullie hier meer over?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
4.1K

Het beste antwoord

Dat is de auto van een medewerker van het Internationaal Gerechtshof.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste antwoord? :) +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oeps! Ik dacht altijd dat het Corps Diplomatique Junior was...een van de kinderen van de diplomaat dus! Weer wat geleerd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dit wordt inderdaad de beste antwoord. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je voor de snelle, maar vooral ook duidelijke antwoord. ;)

Andere antwoorden (3)

CD is volgens mij een diplomaten auto (Corps Diplomatique)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het betreft dan een medewerker van het Internationaal Gerechtshof in Den Haag.
Amadea
12 jaar geleden
CDJ = Corps Diplomatique Justice