ik heb via school mijn rijbewijs B gehaald ik ben wel maar 17 dus kan ik deze nog niet afhalen maar mag mijn vader met me meerijden in zijn wagen ?

ik wordt 18 in december 2011 , mag mijn vader dan naast me zitten ook al rij ik , ik heb mijn rijbewijs via de richting vrachtwagenchauffeur gehaald dus kreeg mijn rijbewijs B er automatisch bij

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (3)

Nee dat mag niet. Je hebt nog geen rijbewijs dus mag je niet rijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vanaf november mag dat, de precieze datum weet ik niet, maar die kun je opzoeken, of bij de gemeente navragen

Toegevoegd na 7 minuten:
vanaf november mag je je rijbewijs ook afhalen

Toegevoegd na 19 minuten:
www.all-in-solo.nl/Rijbewijs-17-jaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+jij ook een +!
Ja, dat mag maar dan moet je nog even wachten tot het november is. In november gaat 2toDrive van start.
Jij mag dan met een begeleiderspas en een coach de weg op.
De pas kun je aanvragen op de site van 2todrive.nl
Op diezelfde site zie je hoe de verdere procedures in elkaar steken en er is ook een overzichtelijke FAQ.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voordat je ook een onterechte min krijgt