Wat is de minimumleeftijd voor een proefrit bij Citroën?

Of hoe lang moet je je rijbewijs hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

De eerste stelregel van Citroën is dat je een rijbewijs hebt, dus 18jaar.

Daarnaast heeft de verkoper het recht om iemand te weigeren een persoon een proefrit te laten maken als er voor hem redenen zijn te twijfelen aan de oprechtheid van het persoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanx

Andere antwoorden (3)

Er is maar 1 eis: je moet je rijbewijs hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo lang je maar een rijbewijs hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het niks met Citroën te maken heeft, een rijbewijs is noodzakelijk, ben zelf al 16 jr verkoper bij Citroën, als je een rbw hebt mag je bij ons altijd rijden, maar bij sportieve auto's bijvoorbeeld de DS3 THP 156 pk of racing 200+ PK ga ik wel mee als je het niet erg vindt, en anders ook, of geen proefrit .
Succes