Welke Bouwjaar achterbumpers passen erop? (beschrijving)

Ik heb een 2001 model VW Golf 4 en mijn achterbumper is kapot.
Maar ik weet niet welk bouwjaar (categorie) die bumper moet hebben wil die erop passen

Ik weet dat het niet goed is uitgelegd, Ik hoop dat jullie het snappen.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Het bouwjaar maakt niet uit. Elke golf 4 van 1997-2004 heeft dezelfde bumper. (met uitzondering de gti en r32). Let er wel op als je ook de onderlip moet bestellen dat het past met de uitlaten. Vergeet ook niet dat je de bumper waarschijnlijk alleen in primer kan kopen, hij zal dus nog gespoten moeten worden