wat is beter, een Toyota Rav4, of een Honda CRV (beiden uit 2002) ?

wie heeft ervaring met de twee auto's ?
Ik had gelezen dat de CRV een slechte airco had, en de Rav4 een gevoelige katalysator (of sensor)
wie weet er meer ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

ik rijd al jaren RAV4 en heb nog nooit problemen gehad met de kat. Niet geheel objectief kan ik je aanraden voor de RAV te gaan het is een prima degelijke auto en hij behoud zijn waarde goed, ik heb nu zelf de RAV4 model 2011 en das een super wagen....

Eerlijk gezegd zou ik nog niet dood in een Honda CRV gevonden willen worden, wat een lelijk gedrocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je dan ook een rav4 uit 2002 gehad ?
hierbij zijn namelijk die problemen, waarbij het lampje valse lucht, of "check engine" opeens gaat branden (zie carcomplaints.com)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een 2001 gehad, dus ook een 2e generatie en geen enkel probleem ermee gehad, wat natuurlijk niet wil zeggen dat er geen probleem bestaat, maar eerlijk gezegd denk ik dat als dat probleem zich heeft voortgedaan dat ondertussen toch wel opgelost is, ik weet dat als er een veel voorkomend probleem is bij toyota zij vaak een verlengde garantie voor dat probleem uitgeven....