enkele vragen over het monteren van een xenon kit. Kan iemand mij helpen?

Ik zou graag een xenon kit op mijn Hyundai coupe monteren. Het probleem is niet hoe ik het moet doen enz maar eenmaal deze gemonteerd is twijfel ik toch ergens of door de hitte ontwikkeling van de lampen mijn reflectie platen niet zullen smelten of mijn beschermkappen. Heeft iemand hier ervaring mee (het gaat hier om de 8000K versie H7 bi-xenon) Liefst op een Hyundai Coupe zelf maar elke info is welkom

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let op, als jouw Hyundai van ná 1 januari 2007 is dan gelden voor het inbouwen strenge regels. Meer info op: http://www.auto-tuning-guide.com/xenon.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nope hijs van 2006 en in belgie gelden deze regels zowiezo (automatische hoogteregeling en sproeiers) en die zullen er ook op geplaatst worden geen zorgen ;-)

Het beste antwoord

Je kunt het beter laten doen. Kost wel geld, maar dan heb je het meteen goed voor elkaar. Mocht er dan toch nog iets niet goed geïnstalleerd zijn of niet functioneren, kun je er weer mee terug gaan naar de garage. Je loopt hierdoor minder risico.