Hoe lang is gemiddeld de levertijd bij een nieuwe auto (automaat)?

Toegevoegd na 37 minuten:
En wanneer betaal je de auto?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
3.4K

Antwoorden (3)

Dit ligt deels aan de fabrikant. Meestal zo rond de 3 maanden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar is geen zinnig antwoord op te geven. Dit is afhankelijk van merk (land van herkomst) type (veel of weinig geproduceerd) en de handelsvoorraden. Een standaard uitvoering van veel verkochte auto's staat vaak wel ergens op voorraad.
jc54
12 jaar geleden
Wanneer de aflevering al veel respons ,vaak ook direct ,betalen ja het veiligste bij aflevering .indien je aan betaalt en de auto firma komt in financiële problemen ,dan heb jij ze ook ! En ja als ze je geld al hebben ,duurt het nog langer .nee hoor maar pas op goed afspreken wat de uiterlijke afleverings datum is ,nu of evt eerste week jan 2012 bij en dat er een ontbindende clausule in komt bij lange levertijd (wel precies om schrijven met data) prijs verhoging of evt andere hogere kosten .aan bet blijft link .raadpleeg de ANWB succes