remmen van mijn chrysler lopen aan, wat ertegen te doen?

De remmen worden warm tot heet, en beginnen na een half uur rijden enorm te stinken.

Zelf al geprobeerd met wd40 schoon te maken (niet op de blokken natuurlijk). Gaat 3 dagen goed en het loopt weer vast. Met een hamertje los proberen te tikken heeft ook niet gewerkt.

Wie heeft nog een oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.1K

Antwoorden (4)

De geleiders van de remklauw een keer goed schoon maken. Hiervoor moet je het schuivende deel van de remklauw demonteren.
jc54
12 jaar geleden
Zou beginnen om de boel uit elkaar te halen en eens goed schoon te maken,heb de indruk dat de blokken tegen de schijf blijven lopen na het remmen,dat kan o.a. komen door vuil en slijtsel van de blokken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zuigers misschien verroest
of de rubbers kapot bij de zuigers

Toegevoegd na 2 minuten:
van je remklauw dan
als die verroest zijn komen ze niet goed meer terug en blijven je remblokken aanlopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou even een hoge drukspuit over je remblokken heen halen, simpel te doen en niet veel werk, zo spuit je alle remvijzel er tussen vandaan, en grote kans dat het daarna beter gaat.

de druk in de leidingen kan ook te laag zijn?!