Kan je op nieuwe auto's afdingen? Zo ja, hoe? En hoeveel kan er ongeveer af van een auto van 12.000 euri?

Ik wil graag een nieuwe auto. Maar hij is me net iets aan de dure kant.

Weet jij het antwoord?

/2500

met dat soort dingen moet je gewoon snoeihard zijn, je zegt tegen de verkoper dat als je m in 1x betaal er 10.500,- voor wil neerleggen, en anders ga je naar de concurrent, en dat moet je ook gewoon doen dan. als je de deur uitloop, komen ze achter je aan, of met deze aanpak lukt het bij de concurrent wel.

JaZeker kan dat. maar hou het wel realistisch. op 12,000 krijg je geen 4000 af. Goede mogelijkheden zijn: Cash betalen, geen inruil, beter aanbod op ander emrk als je wegloopt en ze komen ECHT niet achter je aan ben je te diep gegaan. 10% zit er wel op. Ik heb bij mijn vorige leaseauto de kroting gezien die een garage gaf. Op een prijs van 27,000 betaalde men uiteindelijk 20,599 en dat was bij een garage die ik uitzocht dus niet een vaste leverancier van de leasemaatschappij,.

Hier in Belgie zeker wel. Wanneer men geen overname van een oudere wagen moet doen dan gaan ze wel tot 15 % korting. Meestal geven ze bij wel een overname grote bedragen nog voor je oude auto, daar trappen veel kopers dan in. Beter kan je de korting vragen, en je oude dan goedkoper wegdoen aan partikulieren.

als je niets in te ruilen heb krijg je 6 % korting

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100