Automotor "sneller" laten klinken?

Hallo, hoe zou je een Peugeot v6 3.0 liter "sneller" laten klinken, dus niet lager ofzo maar zeg maar als deze video. Dus het "tempo" iets omhoog etc.

Zou dit kunnen?

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=V1xvzNrCX7w

Dit is de zelfde auto, maar hoe zou hij dit geluid hebben verkregen? Dus zeg maar dat "schreeuwend" geluid :P .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is zooo 1998. Daar wil je nu toch niet meer in gezien (gehoord) worden? Je rijdt echt voor l*l. ;-) "Oh hoor eens! Hij klinkt snel hè? Maar dat is hij eigenlijk niet." Soort effect als een sok als opvulling in de onderbroek doen. Kansloos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het wordt een ferrari 360 replica, dus een standaard zoem geluid van een peugeot vind ik eerder kansloos ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan nog... een kitcar. Kijk eens, een Ferrari.. oh nee toch niet. Doe het goed, anders niet. Maar goed, dat is mijn bescheiden mening hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn eigen mening is: als je toch in een prachtige replica kan rijden, met een prachtig design voor een fractie van de prijs, waarom ook niet :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, als je dat wilt doen, dan waarom niet.
Ik zou er persoonlijk niet mee willen rijden. Ferrari rijden is meer dan alleen het uiterlijk, zoiets moet je voelen en dat bereik je niet met een carbonhoesje in de vorm van een Ferrari over een Peugeot heen met aangepaste uitlaten. Het heeft mijns inziens een beetje "Ik wil wel maar ik kan niet"-niveau.
Anabolen nemen om groot en sterk te lijken, terwijl je dat eigenlijk niet bent... Maar goed, ieder zijn ding hoor!

Antwoorden (1)

Er zijn speciale sport uitlaten verkrijgbaar die een sportief geluid geven.

Goedkoper is het om de einddemper ertussen uit te halen en deze vervangen door er een dik stuk pijp tussen te lassen.