Hoeveel kost het wanneer je op schiphol kort parkeren je kaartje kwijt bent?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
14.4K

Het beste antwoord

Geen cent extra. Het is mij eergisteren nog overkomen.
Wilde afrekenen bij de automaat: shit, kaartje weg.
Bij de slagbomen staan camera's die je kenteken registreren. Je gaat dus gewoon naar het loket naast de betaalautomaten en geeft aan de meneer daar je kenteken op. En hoepla, daar is je kaartje weer.
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was dit op schiphol?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een opluchting hè dat je weer een nieuw kaartje hebt !
En mormel ik denk het wel omdat het bij mij ook precies zo ging .
escape
12 jaar geleden
Ja, dit was op Schiphol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het nagevraagd op schiphol, en inderdaad tegenwoordig krijg je gewoon een nieuw kaartje. Oftewel, geen drie weken parkeren en maar voor 1 dag betalen :)

Andere antwoorden (1)

Enkele weken terug was ik in de parkeergarage nr 2 het kaartje kwijt .
Mijn auto heeft daar ongeveer 7 uur gestaan .
En het nieuwe kaartje koste mij 18 euro .
En met het oude kaartje was ik ongeveer 28 euro kwijt .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan de min te zien heeft hij mij dat nieuwe kaartje verkocht .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, ik heb voor je die nieuwe kaartje gekocht :P +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
C+