Hoe heten deze auto,s op deze foto?

Graag de hele naam. (dus geen afkorting)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Linksachter = Bugatti EB218
rechtsachter = Bugatti EB118
Linksvoor = Bugatti 18/3 Chiron
Rechtsvoor = Bugatti Veyron EB16.4

Voor de twijfelaars onder ons op de 5e link een grotere afbeelding van diezelfde auto's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste antwoord tot nu toe
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tot nu toe ?
leg eens uit aub
dit zijn de auto's, welke info had je er nog meer bij gewild en waarom staat dat dan niet bij je vraag ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit lijkt me het enige goede antwoord. Tot nu toe. Beter dan best zal het niet worden, lijkt mij.
+ voor BSB hoor.
Ik heb me rot gezocht gisteravond, ben weer heel wat wijzer geworden over bugatti en veel modellen. Maar dit had ik niet gevonden. Ik zag wel veel modellen die het niet waren, sommige leken erop, soms kleine verschillen, maar ze waren het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben er ook wel ruim een uurtje zoet mee geweest :D
Eerst een grotere foto zoeken (wel dezelfde)
Daarna spitten op bugatti sites en verschillende fora.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord

Andere antwoorden (4)

Bugatti veyron!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil de namen van alle auto,s op de foto.
Bugatti Veyron EB 16.4
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn toch allemaal verschillend?
Ik wil namelijk de namen van alle auto,s op de foto
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben wel een beetje autokenner, maar ik heb de 3 andere NOOIT gezien... behalve die rechtsonder natuurlijk...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke.
Toch bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
=)
Links onder is de bugatti super sport die is net wat sneller en lichter dan de originele bij top gear hebben ze hem ook getest. De andere 2 heb ik nog nooit gezien. Het lijken wel opgevoerde skoda's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
linksonder is de 18/3 chiron, de bumper is anders, en vanaf de wielkassen naar de motorkap is het verloop anders dan bij een veyron ss (hoekig, dan naar binnen aflopend naar de kap)
links onder bugatti veyron ss rechtsonder gewone bugatti veyron

en boven vermoed ik de bugatti galibier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de galibier is anders, de gril is veel langer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij lijkt er wel veel op, (de auto links boven.) (Zie het dubbele achter raampje).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
veyron ss staat niet op de kaart :D
alhoewel de galibier wel wat weg heeft van de EB118 en de EB218 zijn er toch een groot aantal verschillen in op te merken.