Automatise veiligheids gordels.

Ik heb door invaliditeid een aangepast rijbewijs, mijn linkerarm werkt bijna niet meer dus ik zit altijd te hannesen om mijn gordel om te krijgen, nu zie ik wel eens op filmpjes, series uit America dat er daar autos zijn met een automatise gordel, die zie ik dan in deur verankerd zitten en als je de deur dan dicht doet dan gaat die automatis om je heen, mijn vraag is dus zijn er auto aanpassings bedrijven die dat ook maken? vast bedankt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Een vriend van mij in Amerika had een Honda met zo'n automatische gordel. Het systeem is trouwens niet helemaal van de grond gekomen en wordt in de VS ook niet meer toegepast op nieuwe auto's.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

U zou kunnen overwegen vrijstelling van gordeldraagplicht aan te vragen,op medische gronden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor die bestaan.
In veel auto's in amerika zitten die al.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In duitsland zie je het ook vaak bij auto's van de post. Ik weet alleen niet welk merk dat is, maar dat verschilt misschien ook wel. Ik hoop dat je er wat aan hebt.