Hoe kan ik de hoofdsteunen eraf halen voor de stoelhoezen?

Ik heb een Fiat Punto 2001 en heb nieuwe stoelhoezen maar dan moeten de hoofdsteunen eraf om de hoezen te monteren.Ik zie geen knopje of i.d. allen de knop om de steun hoger of later te stellen.

Toegevoegd na 1 minuut:
allen moet alleen zijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
2.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het knopje indrukt om de steun hoger of lager te stellen, dan kun je de hoofdsteunen normaal gesproken ook uit de stoel trekken.

Het beste antwoord

Met uw auto heb ik geen ervaring.
Bij mijn auto is het zo dat het knopje dat er aan zit om hoger/lager te stellen het moet doen.
Met dat knopje zet ik een blokkering los, zet de hoofdsteun in de hoogste stand en trek die er daarna uit.
Mogelijk moet dat bij u ook zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Knopje indrukken om hoger te zetten en dam gewoon doortrekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak is het heel irritant omdat je 2 knopjes moet indrukken, dus is het dan ook het makkelijkste om het met z'n 2en te doen.

(dit zijn de knopjes die je indrukt waarmee je de hoofdsteunen omhoog of omlaag stelt)