Hoe kan ik de auto een beetje laten luchten?

Telkens als ik in mijn vaders auto stap is het bloedheet, benauwd en muf.
De auto in de schaduw zetten heeft ook geen nut
Deuren openzetten heeft wel zin maar binnen de kortste keren is het weer zo benauwd en muf
Iemand een idee om dit probleem te verhelpen?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.1K

Antwoorden (4)

De ramen afdekken met speciale schermen. Die kun je gewoon bij Halfords kopen. Ze houden de koelte binnen en de hitte buiten. Je kunt speciale ventilatortjes krijgen die je op je dashboard bevestigd. Die werken heel goed. Je krijgt zo lekker wat koelte toe geblazen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De ruiten op een kiertje zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak de auto een keer grondig schoon van binnen.
Stofzuigen met een geur staafje,
Deshboard/ kunstof panelen met cockpitspray,
Als je dit gedaan hebt, kun je zon geur dingetje halen die je in/aan de ventilator bevestigd.
Ook kun je onder de motorkap zo'n wc blokje hangen, dit helpt tevens tegen steenmarters.

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet cockpitspray ook altijd uitpoetsen,
Zelf vindt ik het wel een prettige geur hebben. Aangezien de vraagsteller het heeft over een muffe geur.
Het is dus ook meer voor de geur dan voor de mooi.
Zijwindschermen monteren op de zijruiten van de voordeuren dan kun je de raampjes altijd op een kiertje laten staan zonder dat het kan inregenen ;-)
Ik heb ze ook en werkt perfect !!