Is het mogelijk om in een bestelbusje achterin de lege ruimte een aantal 2de handse zitplaatsen te monteten met gordel?

Wat kosten die ongeveer tweedehands?

Toegevoegd na 49 seconden:
(monteren dus...)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Vast wel, maar dat mag niet zomaar, daar zijn regels voor. Bovendien moet je dan ineens een boel meer belasting betalen.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
7 jaar geleden
Klopt jodokus52 !!!
Die waarschuwing is heel terecht !
dudemeister
7 jaar geleden
technisch zou het mogelijk zijn
maar je zal de auto daarna moeten laten herkeuren bij de RDW voor je er de weg mee op mag. hogere kosten wegenbelasting ed.
ergo koop geen bestelbus maar en MPV

Antwoorden (1)

ja hoor is zeker mogelijk ALLEEN ze moeten gemonteerd zijn zoals het hoort maar veel erger, je moet naar de RDW om het spul te laten keuren en dan gelijk een geel kenteken(personenbus) te krijgen dus veeeeeel meer moeten betalen wegenbelasting en misschien ook nog BPM kosten dus al met al heeft het totaal geen voordelen