behoudt een auto zijn garantie bij verhuizing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Garantie van de leverancier of fabrieksgarantie?

Antwoorden (4)

ja de garantie vervalt niet als je verhuist.Wel even doorgeven aan de desbtreffende die de garantie verleent.
Je garantie vervalt wel als de auto doorverkocht wordt bij sommige merken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een auto staat op iemands naam.
Het maakt niet uit waar je woont.
Zolang de garantiebepaling van kracht is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De garantieperiode blijft van kracht, ongeacht waar je woont, of wie de eigenaar is.
jc54
12 jaar geleden
Op verhuizing binnen Nederland blijft het Nederlands recht van toepassing, dus garantie op aangekochte goederen bij koop.
Die garantie kun je ook halen bij de verkoper als je in het buitenland woont.
Fabrieksgarantie. Dat kan lopen via de importeur en dan ligt het bij eigen import vaak wat anders liggen, afhankelijk van de situatie.