Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik s'morgens aan wil rijden en ik geef gas begint mijn golfje te stotteren laat ik het gas los dan rijd hij aan waar kan dit aan liggen?

ook met file rijden zakt de toerenteller te ver naar onderen en valt de wagen uit...krijgt ie te weinig benzine ofzo...wie weet dit?

Toegevoegd na 6 dagen:
Inmiddels ben ik bij de garage geweest, de auto is nagekeken, uitgetest en uitgelezen, ook heeft hij een kleine beurt gehad maar er is Niks uitgekomen, Prima autootje zei de monteur....hij raadde wel een grote beurt aan zodat er naar de bougies gekekenen kan worden

to be continued dus!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
734
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik woon helaas niet in de buurt van rotterdam...maar toch bedankt voor je aanbod.. Ik heb idd al een vriend benaderd die handig is met die dingen en die ging even kijken in het weekend...hopelijk weten we dan meer tnx

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

ik kan het hier niet uitleggen, maar gezien dat je niet heel veel verstand hebt van auto's ( niet slecht bedoeld ) zou ik zoizo bij een garage langsgaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan duiden op een niet goed functionerende gasklephuis..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt er inderdaad op dat het mengsel te arm is, maar zonder gegevens van auto of motor valt daar weinig over te zeggen; toch maar naar de garage.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou eerst eens de bougies controleren .
En ook eens kijken of het luchtfilter aan vernieuwing toe is .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dit met meerdere auto's gehad en elke keer bleek weer dat een van de slangetjes richting de cilinders er af was geschoten. Niets wat niet op te lossen was met een slangeklemmetje,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een los luchtslangetje,vuil brandstoffilter,lambdasonde,bougies...ga naar een garage en laat zn Co eens meten dan kunnen ze ook meteen zien of de lambdasonde zn werk nog doet.
Ben erg benieuwd wat dit probleem is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding