Hoe lang duurt een auto rijklaar maken?

Toegevoegd na 3 minuten:
Het gaat om het rijklaar maken van een nieuwe auto.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
14.3K

Antwoorden (4)

Dat varieert van 1 dag tot 2 weken.
Wij hebben al vele auto s gekocht en de ene keer konden we na 2 dagen hem komen halen en 1 keer hebben we zelfs 2 weken moeten wachten omdat ze het te druk hadden.
Vaak ligt het er ook aan wat er moet gebeuren aan de auto zoals grote beurt apk enz enz.
Maak er wel duidelijke afspraken over wanneer je de auto kunt ophalen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Als het om een nieuwe gaat ligt het er ook maar net aan hoe druk ze het hebben.
Vaak leggen ze er een mattenset in worden alle reservoirs gecontroleerd en de spanning van de banden.
En als je geluk hebt krijg je een tankje brandstof gratis.
Ook moet er een kenteken aangevraagd worden als dat er nog niet opzit en dat duurt minimaal 2 dagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hangt er vanaf hoeveel er aan gedaan moet worden. maar meestal kun je hem binnen 2 dagen ophalen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het rij klaar maken van een nieuwe auto houdt in dat de wagen op essentiele onderdelen wordt gecontroleert. De benzine tank wordt gevuld de wagen wordt schoongemaakt. Na de aankoop van de wagen moet je meestal wachten op de levering aan de garage. Dan moet de garage de wagen inplannen in de werkplaats kenteken aanvragen. dat kan allemaal binnen twee dagen.

Toegevoegd na 40 seconden:
Dua let wel als de auto de werkplaats in kan
12 jaar geleden
Een nieuwe auto rijklaar maken is pure oplichterij, laat je niet bedotten en betaal zeker niks extra's. Het rijklaar maken kunnen ze in 5 minuten, maar ze houden je graag aan het lijntje.