Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor velgen zijn dit?

Iemand enig idee hoe ik aan deze velgen kan komen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
600

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Bijvoorbeeld via deze site (maar het zal wél een tijdje duren voordat je precies dezelfde hebt gevonden!):
http://www.online-velgen.nl/zoeken/volkswagen-velgen/
Als je de velggrootte aanklikt, zie je tal van mogelijkheden.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Je bent de eerste die er iets over zegt. Op een vorige Avatar kreeg ik veel meer reacties. Ik vind hem zelf ook wel fascinerend. Het staat symbool voor mijn bovenkamer wanneer ik het antwoord op een vraag zoek...
Pieter2011
12 jaar geleden
Ja, ik zie wat je bedoelt. Geinig! Geen idee waar ik hem ooit tegenkwam maar ik heb hem wel eerlijk gejat. Het verbaast me dat je niet méér van dit soort gifjes tegenkomt op het internet, want het lijkt me hartstikke leuk om van die "gekke dingen" te maken. Als ik wist hoe het moest, zou ik het misschien zelf wel gaan doen... Eerder had ik een afbeelding van een spreukentegeltje als avatar met de tekst "Achter m'n kont is de wereld rond". Die leverde heel wat meer reacties op.
Pieter2011
12 jaar geleden
Hier vind je hem dus:
http://www.tineye.com/search/357c87bca785502b8f5a3f0f79bdff560921439a/
Hoe ze heten weet ik niet, maar wel waar je ze kunt vinden:
bij www.leukewielen.nl

daar staan onder het kopje 'projecten' diverse automerken en bij de 'Golf 3' staan wat van dergelijke dingen.
ook onder het kopje 'producten' staan waarschijnlijk van alles wat je interessant zou kunnen vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Identiek dezelfde zal misschien niet eenvoudig zijn maar er zijn veel vergelijkbare op de markt. Gewoon even kijken op het internet (bandensite of tuning sites) of bij de bandencentrale.
Let wel :ze zien er wel heel knap uit maar kijk eens goed naar de hoogte van die banden ! Dit impliceert geen veercomfort meer én
Vraag ook eens bij de invoerder van uw auto of die maat is toegelaten. Anders kan de verzekering wel eens gaan moeilijk doen bij een ongeval !
Eric
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding