Waar kan ik informatie/ervaringen vinden m.b.t. het spontaan aangaan van ruitenwissers waardoor de accu van de auto leegloopt?

Dat gebeurt dus al de auto stilstaat geparkeerd is en de sleutel uit het contact is.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het zou maar zo kunnen dat je knipperlicht relais of schakelhendel kapot is.. Ga naar je dealer en die kan dat nameten/uitlezen.

Ha, die HannesSlooba; Hou er rekening mee dat je bij de dealer al snel een hoop geld kwijt bent en deze er soms meesters in zijn om zomaar spontaan ook andere gebreken op te sporen. Een klein onafhankelijk garagebedrijf kan je voor dit soort kleine storingen vaak net zo goed helpen. Of zoek eerst eens naar een forum van mensen met dezelfde auto als de jouwe, misschien kun je het zelf wel oplossen. Tot die tijd zou je de zekering van de ruitenwissers eruit kunnen trekken.

Hallo HannesSlooba, Ik heb dit ook een keer meegemaakt, maar dan met de knipperlichten, die gingen ook spontaan aan. Je moet de + en de - polen van de accu losmaken, en na 15 minuten weer vastzetten. Met 99 % zekerheid kan ik je zeggen dat je probleem is opgelost. Succes, Leonard

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100