welke boeken voor het halen van je theorie rijbewijs B

ik wil me rijbewijs halen maar welke theorie boeken heb ik nodig er zijn er zo veel kan iemand mij hier mee helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
2.1K

Antwoorden (5)

Tip: Ga les volgen. Klassikaal bij een rijschool.

Onderzoek heeft opgeleverd dat mensen die thuis gaan leren en dan examen doen veel vaker zakken en dus veel meer geld kwijt zijn.

Als je les volgt krijg je ook de benodigde boeken en is de kans groter dat je in 1x slaagt. En zal je uiteindelijk goedkoper uit zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
En sommige rijscholen (die van mij tenminste) bieden de optie om de boeken te huren. Als je de theorie hebt gehaald kun je ze weer teruggeven, scheelt veel geld.
Wat de eerste reactie was is zo. Wil je echt de boeken hebben dan zou ik het vragen bij een rijschool
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb mijn boeken in de tijd gekocht bij de ANWB winkel

Toegevoegd na 14 minuten:
Want deze hebben altijd de laatste versie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar welke moet ik nemen je hebt een oefenboek een theorie boek en een examen cd rom wat moet ik nemen of van vekabest mensen zeggen dat die ook erg goed zijn!toch?maar hoeveel boeken moet ik aanschaffen kan iemand mij een goed antwoord geven met de links naar de boeken die ik moet aanschaffen?bedankt!dounia en wat is het verschil tussen de boeken die ik hierboven aangaf?
Het beste en uitgebriedste boek is het theorieboek van Smit. Niet die goedkope van Veka of verjo of die te dure van de anwb. Ook het gevaarherkenning boek van Smit heeft (meer) foto's die ook op het examen echt gebruikt worden. Ik raad het al mijn leerlingen aan om deze te kopen. Alle versies van na 2010 zijn goed genoeg voor het huidige examen. Gevaarherkenning is een apart boek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou een therorie boek nemen. Op internet kun je heel veel oefen examens doen. Ook om aan te raden! Heb je ook een idee wat je kunt verwachten!
Evt. Kijken bij de bieb (voor een cdrom)