toyota prius hybrid 2001 rijdt niet goed je hoort gerommel in de motor waar komt dat vandaan?

ik heb het uitgelezen en deze foutcode komt voor
P3120
de auto start wel maar als je rijdt hoor je veel gerommel in motor soms doet de auto helemaal niet

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

P3120 is een transmissie probleem of een aanduiding voor een defecte temperatuur sensor, in dit geval zou ik zeggen dat de transmissie kapot is. Heb je ook temperatuur problemen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de bron is een link weergegeven met Toyota/Lexus foutmeldingen. De P3120 duidt volgens deze lijst op een "HV Transaxle Malfunction". Volgens mij is dat letterlijk vertaald een niet juist functionerende hoogspannings-aandrijflijn. Ik ben geen technicus, maar het lijkt me wel iets om even mee langs een garage te wippen.