wat kost het vervangen van de distributieriem van een a4 avant 2.0 benzine 2005?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
6.1K

Antwoorden (5)

Een distributieriem kost +/- 45,00 en daar komt nog arbeidsloon overheen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De rekening voor het vervangen van een distributieriem bestaat voor het grootste deel uit arbeidsloon, dus de prijs van het onderdeel alleen is dan niet zo heel erg interessant. (het minnetje was overigens niet van mij, omdat het antwoord strikt genomen ook niet fout is)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarom kan ik ook geen exact antwoord geven, want arbeidsloon kan per garage verschillen.
Het bedrag wil nog al eens per bedrijf verschillen. Als u naar een Audi dealer gaat zal de prijs wellicht hoger zijn dan wanneer u dit bij een onafhankelijk bedrijf laat doen. U moet echter wel rekenen op een bedrag tussen de 200 en 400 euro, dit is zoals eerder vermeld de riem zelf en arbeidskosten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nooit alleen de distributieriem vervangen ! Meteen ook de spanners en lagers en desgevallend de waterpomp laten vervangen. Anders sta je binnen de 10.000km aan de kant.
Ik vrees evenwel dat een échte Audi garage snel aan zo'n 750 euro zit. Er zijn gelukkig wel onafhankelijke werkplaatsen die goedkoper uitkomen.
Eric
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een persoon hebt die een beetje handig is en kijk op de zaak heeft die kan het zelf doen .
Omdat er overal teken tekens op staan en als je die gelijk zet dan kan het niet mis gaan .
Maar die persoon moet wel de autotechniek beheersen .
Of kijk een beetje in het rond en zoek een garage op die het goedkoop voor jou wil doen .

Toegevoegd na 1 minuut:
En een prijs kun niet noemen omdat die erg verschillen .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
distributieriem + waterpomp (?) laten vervangen van peugeot 206'je uitttt 1995 geloof ik..of ouder :p
Kosten: bijna 500 euro.