Wie heeft een tip als ik een bedrijfsauto excl. btw voor 2500 Euro zoek?

Toegevoegd na 5 dagen:
Je kunt kiezen uit marge auto of btw auto. Wat moet ik nou kiezen? Ik ga ongeveer 20.000 - 30.000 km per jaar rijden en wil een beetje privé ermee rijden (maximaal 3000km).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (3)

doe wat ik deed:

mijn auto: mazda 626 uit 93
prijs: 950 euro
km stand 93000
staat: lelijk van buiten, weinig km van binnen...

dusja ik had een lelijke grote auto met weinig kilometers voor minder dan 1000 euro.

zoek iets wat andere mensen niet willen/lelijk vinden, maar wel technisch in orde is.. het belangrijkste is natuurlijk dat je veilig en op tijd bij je klanten aankomt. Sommige klanten appreciëren het juist als je niet met een auto aankomt van 30.000 euro, aangezien iedereen weet wat dat kost ;)

kijk bv naar een opel combi ofzo, want een mooie auto staat misschien representatief.. een dure auto werkt juist tegen je ;) dan kan je beter een schone/goedkope lelijke auto hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ met als toevoeging dat het wel qua branche verschilt. Een bankdirecteur in een fiat cinquecento scoort in het algemeen geen punten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de reactie hierboven klopt, maar als bankdirecteur krijg je waarschijnlijk wel een hoger bedrag om een mooie auto te kopen wisl ;) +je voor je antwoord. Ben het volledig met je eens! :)
Een bedrijfs auto ?kies je voor bijtelling ?zo ja !denk dan eens aan een young timer ?!wat dat is auto's ouder dan 15jaar bet:je bij telling niet over nieuw waarde maar over handels waarde ! Zo niet let dan op nieuw waarde ,kan heftig zijn ,want bij telling gaat over nieuw waarde . Maar ga je Prive rijden en km aan zaak berek:max 19cent de km .dus zorg voor een zuinige ! Oja kies je voor een grijs kenteken geld ook wat ik al geschreven heb,maar wel de uit zondering lagere wegen belasting bij een diesel ,maar pas op bij telling geld over nieuw waarde geel ! Ja ze gunnen je nix :) er hangt een mogelijke (eerlijker)verandering in de lucht ,maar ja niet in de hand. Denk evt een nieuwe met 14%bijtel ,zo lang het nog duurt ! Hogere aanschaf niet echt snel terug ,maar wel lekker garantie en nieuw .succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk op veilingsites bijvoorbeeld Daan veiling. Hier staan geregeld bedrijfsauto's van bedrijven die failliet zijn. Deze worden per opbod verkocht.