Wat kan de oorzaak zijn van mijn olie verbruik? en is slick 50 verstandig?

mijn astra uit 99 verbruikt sinds de koude maanden ineens vrij veel olie. nog niet de grens van 1 op 1000 maar rond de 3000. voor de rest rookt het niet en heb ook niet het idee dat er een plas olie onder mijn auto ligt als ik hem bijgevuld heb. Kan er een eenduidig probleem zijn en is slick 50 verstandig?

Weet jij het antwoord?

/2500

IK heb alvast voor U het e.e.a. ingevuld op de volgende website . U kunt trouwens ok zelf het kenteken van Uw auto invullen en meteen bekijken,wat de exacte olie is ,waarmee U de auto kunt vullen. Naast olie zijn er nog meer opties,waarbij ik dan denk aan de remmen,koppeling die onjuist of niet goed worden gesmeerd.U zult het in die hoek ,moeten zoeken. Niks ten nadele van Uw auto,maar een al wat oudere wagen gebruikt (vaak) meer olie dan een nieuw(er)e auto. http://www.kroon-oil.com/nl/producten/productadvies/resultaat/2xOmEQiBbl9W/opel-astra-g-16-1998-2001/ Mochten de gegevens niet kloppen,dan kunt U zelf de juiste gegevens invullen. Ik ben uitgegaan van een 1.6 motor bijvoorbeeld. Dit gaf U helaas niet aan,in deze vraag. Groet:Zoekertje

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100