wat is er met mijn auto?

Ik reed vanmiddag naar huis en toen hoorde ik een zachte knal ik zag niks toen ik in mijn spiegel keek, maar het gas geven werd wel steeds zwaarder toen ik thuis kwam, kwam er rook bij mijn band vandaan en rook ik verbrand rubber wat is er met mijn auto?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Heb je al gekeken of je kunt zien of er iets tegen je band aan loopt? dit zou de rubber geur verklaren...

stuurt de auto nog goed, niet zwaar?
omdat er weinig info is, denk ik dat het misschien een schokdemper kan zijn... en dat er nu iets aanloopt aan de binnenkant van je wielkast...

Gas geven werd zwaarder? of had de auto meer weerstand?

Kun je wat meer informatie geven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sturen lukt nog goed en ik kan niet goed zien of er wat tegen mijn band zit ik heb er niet veel verstand van maar ik hoorde al een poosje een raar geluid als ik zachter dan 60 reed een soort gebonk

Andere antwoorden (1)

Klinkt als een vastgelopen rem, misschien had je de handrem niet helemaal losgezet zodat hij toch nog iets aanliep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb geen idee wat het is