Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wie kent dit Motor Up Xtreme

wij zagen dit op de tv en vroegen ons af of dit echt werkt?
Voordelen Motor Up Xtreme Combi pakket:
- Meer vermogen voor uw motor
- Zuiniger rijden
- Beschermt auto onderdelen
- Geschikt voor zowel benzine als diesel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wondermiddeltje met zulke claims die kloppen, bestaan niet. Het is wel zo dat het systeem van kleine onzuiverheden wordt gereinigd waardoor het mogelijk is, dat het allemaal weer wat soepeler werkt. Het is dus met een behoorlijke slag om de arm.

Bv. Een geroeste fietsketting kan je smeren en wat ontroesten met wd40. De ketting zal dan heus nog wel een tijdje mee gaan en minder geluid maken. Maar de fietsketting zal nooit meer spik en span nieuw worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ha, die Gekeenalje;

Bij een motor die in normale staat van onderhoud verkeert hoef je van dit soort middeltjes niets te verwachten. Sterker nog; hou zou zelfs bepaalde afdichtingen kunnen aantasten en kleine olieleidingen verstoppen. Maar als je motor op zijn tandvlees draait kan zo'n experimentje soms net het leven van de tor nog wat rekken. Maar serieus repareren of mankementen verminderen zijn sprookjesverhalen. Niet voor niets vind je dit soort wazige artikelen altijd in die domme reclames waarmee de commerciële zenders hun loze uurtjes opvullen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn persoonlijke mening is: Als dit product zo goed is voor de duurzaamheid van je motor, dan hadden alle motoroliefabrikanten hier allang op ingesprongen en als additief in hun product verwerkt. Bij dit soort producten heb ik altijd een associatie met mijn portemonnee. Daar ken ik het van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding