Is het mogelijk oude kentekens op te vragen ?

Ik zou graag de oude kentekens weten van al de auto's die ik in het verleden heb gereden. In die 45 jaar zijn dat er nog al wat . Helaas weet ik dat niet meer van voor 1993.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.8K

Antwoorden (5)

Denk dat dat moeilijk wordt misschien heb je nog foto,s ?
of oude boetes ? die kan je wellicht wel opzoeken
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb ze helaas niet allemaal duidelijk met kenteken op foto's staan.
Je kan bepaalde gegevens opvragen via de RDW, ik weet niet of dat kan met heel oude historische gegevens. Maar via www.rdw.nl ga je zeker antwoord krijgen op die vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt ga ik zeker proberen.
Kijk even op de site van de rdw (rijksdienst voor wegverkeer) www. rdw.nl voor meer informatie. Je kan ook bellen of mailen met ze of langsgaan bij een keuringsstation ( schiedam, amsterdam etc). Er is vast wel iemand die je verder wil helpen! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de tip,weer een stapje verder.
Ha, die Lenti;

De mogelijkheid om kentekens op te vragen bij de RDW zoals hierboven aangegeven is voor particulieren alleen beschikbaar voor kentekens die nog in ons land geregistreerd staan. Wanneer een van je oude auto's dus bijvoorbeeld gesloopt of geëxporteerd is zijn de gegevens niet langer opvraagbaar. Alleen handelaren en bepaalde overheidsdiensten kunnen over meer gegevens beschikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het ook nog proberen via:
-de belastingdienst
-je verzekeringsmaatschappij
-iemand anders waaraan je geld hebt betaald voor je auto's. Overal waar dus iets van administratie zou kunnen liggen.

Alleen zit je voor een groot deel in de tijd van voor de computer. Veel gegevens zullen ondertussen naar het oud papier zijn gegaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de tip, verzekeringsmaatschappij, wel door mijn tussen-persoon steeds bij een ander. Maar, een van de oude stempel , zal vast alles hebben bewaard. Ga hem bellen.