welke 2e hands auto met max. 100000 km zou ik moeten kopen?

liefst een stationcar met trekhaak

Toegevoegd na 11 uur:
wil materialen er in kwijt kunnen en ook potentiële klanten ermee gaan bezoeken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

ik heb een citroen Xsara, ook station met trekhaak. Prima auto.
Of anders een VW polo variant zijn vaak ook goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt eraan wat je ervoor uit wil geven.
En wat ie moet kunnen trekken.
Wij hebben zelf een Opel Astra station, een erg fijne auto met trekhaak. (trekt 1600 kg met gemak) mijn zusje en zwager hebben de Vectra station gehad, ook een leuke auto, meer ruimte alleen is er ook een verschil in het prijskaartje.
Tip: Zoek eens op Marktplaats, hier kun je alles aanvinken welk merk, bouwjaar, brandstof, min en max prijs. Er staan ook vaak advertenties van autobedrijven op, zodat je toch veilig koopt.