waarde vertrouwde duim hoeft niet meer. wat komt er in de plaats?

wat gebeurd nu in plaats van een duim uitsteken voor het liften

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
Kimath
12 jaar geleden
wie zegt dat dit niet meer hoeft?

Antwoorden (2)

Sommige mensen maken een bordje met de plaats waar ze naar te willen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je gaat liften werkt het beste om van benzinestation tot benzinestation te liften. Hier komen veel mensen, die je kunt aanspreken en vragen om een lift. Zo merk je in het korte praatje ook gelijk of mensen een beetje betrouwbaar over komen en kun je zelf een beetje selecteren wie er betrouwbaar uit ziet en wie niet.
Verder staan de mensen hier toch al stil, dus hoeven ze niet apart voor je te remmen, waardoor ze je sneller meenemen. Je vraagt eerst of je wat mag vragen, legt dan uit wat je doel is en vraag gewoon waar ze heen gaan en of je tot een bepaald punt kunt mee rijden. Werkt erg goed, meestal zo een lift geregeld.

Maar als je niet bij een tankstation bent, werkt het op een bordje schrijven van je bestemming ook. En de duim werkt nog altijd, ik zal niet weten waarom die niet meer 'hoeft' volgens jou vraag?