zou iemand me kunnen zeggen hoe ik bij mercedes ml de echte km kan zien

ik weet een ml te koop staan heeft op kilometer teller maar
93000km is van 2001 hoe of waar of welke manier kan ik zien of die kilometers echt zijn het is een ml 270cdi van 2001 en dit is in spanje waar ik momenteel zelf woon en hier auto zoek aangezien er hier veel gefoefeld word met kilometerstanden is dit men vraag of hier me iemand meer info kan over geven

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
4.5K

Het beste antwoord

Is te zien in de computer van de auto. Vaak zetten ze alleen de teller terug en blijven overige zaken die de auto ook bijhoudt gewoon doorlopen, zoals bijv. service-intervals. Kijk daar eerst eens naar, op welke beurt hij staat.

Als dat goed staat en nog steeds heb je twijfels dan zul je een computermannetje moeten vinden. Ik ken er hier wel een paar maar niet in Spanje. Het is wel terug te vinden.

Vertrouw die Spaanse merkdealers al helemaal niet, dat zijn de ergste, ze schamen zich er niet eens voor.

Veel dure auto's komen Spanje in vanuit Nederland. Juist omdat men in Spanje elkaar al helemaal niet vertrouwd en Nederlandse auto's vaak beter zijn bijgehouden + er boekjes bijzitten etc. Ex-lease. Vooral bij de grens zitten wat dat dat soort import-dealers, ook Nederlanders.

Spanjaarden hebben geen gevoel voor auto's en rijden ze helemaal gaar en op.
Ik zou er geen ezel van kopen. Zeker niet een uit 2001.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt ben met de ml naar de mercedes gereden en deze attest gevraagt van km stand en klopte

Andere antwoorden (4)

Ha, die Zoekiets;

Bij veel moderne auto's wordt dat soort informatie ook in de chip van de contactsleutel opgeslagen. Die zou je dan bij een dealer kunnen laten uitlezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar een Mercedes garage. Als de auto in onderhoud is geweest bij Mercedes hebben ze tellerstand bijgehouden.
AWM
14 jaar geleden
Daar is toch de Nationale Autopas voor bedacht?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in Spanje? :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nationale autopas is helemaal een grote fraudezooi.
Ze zetten elke keer voor de APK de tellerstand terug en niemand die er erg in heeft.
50.000 gelopen in 2008. Voor APK terug naar 20.000. 50.000 gelopen in 2009, 70.000 dus, 30.000 eraf voor de APK is 40.000 km..... en in het echt 100.000. Niemand die het ziet en er zit nog een pas bij ook.
Alleen dorken trappen hier nog in.
Dat van dat uitlezen klopt gedeltelijk. De informatie zal echter niet in de contactsleutel zitten, maat in de centrale boordcomputer. In de sleutel zit een zgn. transponder, welke de startblokkering opheft.
jc54
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
juist