Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik goedkoop me rijbewijs halen ik woon in culemborg, wil hem goedkoop halen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
546

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Zo min mogelijk lessen en in 1 keer slagen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik neem aan dat je je praktisch rijbewijs wilt zeggen. Hoor eens bij familie of vrienden of ze jouw niet willen leren rijden. Eens je een mentor hebt kan je gewoon beginnen met oefenen. Op die manier hoef je het minst uit te geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Belgie mag dit, maar in Nederland zeker niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je pleegt dan een delict en bent dus strafbaar
Alles heeft zo zijn prijs. Als je het geld er niet voor hebt, zul je eerst moeten sparen. Je kunt bij de verschillende rijscholen in jou omgeving gaan informeren, maar denk dat de prijzen niet ver uiteen zullen lopen. Misschien dat een rijschool een speciale aanbieding heeft met een vaste prijs, totdat je je rijbewijs behaalt hebt, dat kan interessant zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha, die Kayleighjoell;

Ga er niet automatisch van uit dat de goedkoopste rijschool ook de beste is. Via onderstaande link kun je de slagingspercentages vinden bij jou in de buurt. En zoals hierboven gesuggereerd is om met iemand uit je omgeving klinkt leuk en kan best helpen. Totdat je een keer door de pliesies wordt gecontroleerd, dan blijkt het toch wel eens duur te kunnen worden....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding